Strony

środa, 24 września 2014

Nie odstępuj mnie na krok


Trzymam Cię mocno za ukochaną rękę.
Trzymam mocno klucz do Twojego serca.
Trzymam się mocno Twojej błogiej strony.
Trzymam mocno, żeby uciec od siebie.
Więc nie odstępuj mnie na krok.

Żyję, by oddychać Tobą:
Źródłem mojego szczęścia,
Celem każdej drogi dnia,
Moim wybawcą i rycerzem.
Więc nie odstępuj mnie na krok.

Póki Twą dłoń w swoich mam,
Cały mój świat pięknem lśni,
W bezpiecznym pływam oceanie,
Czuję troski najmilszy wiatr.
Więc nie odstępuj mnie na krok.

Gdy staniesz choć odrobinę dalej,
Błyskawicznie stanie bariera
Utworzona na fundamentach
Strachu i rozdzieli nasze dusze.
Więc nie odstępuj mnie na krok.

Moją duszę pochłonie ciemność,
Uderzy w najboleśniejsze punkty.
Wtargnie do osłabionego umysłu
Wszystkimi możliwymi ścieżkami.
Więc nie odstępuj mnie na krok.

Dlatego pozwól mi przy Tobie być.
Nie pozwól bym obluźniła uchwyt.
Nie przestawaj trzymać mojej dłoni.
I proszę zaopiekuj się kruchą mną.
Więc bądź jak zwykle, blisko mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz